Skip links

[vc_row equal_height=”yes” css_animation=”fadeIn” css=”.vc_custom_1494510617612{margin-right: -50px !important;margin-left: -50px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1496938621896{margin-bottom: 20px !important;border-right-width: 1px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 50px !important;padding-left: 50px !important;border-right-color: #e8e8e8 !important;border-right-style: solid !important;}” offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-6″][woodmart_title align=”left” title=”ORDER EN VERZENDING” woodmart_css_id=”5f9be424b8b70″ title_width=”100″][vc_tta_accordion shape=”square” color=”white” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”55555″ no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb hier nog geen bevestiging van ontvangen. Wat moet ik doen?” tab_id=”1484652030151-41d816a1-ec06″][vc_column_text text_larger=”no”]Indien jij een bestelling hebt geplaatst met iDeal of Paypal ontvang jij binnen 30 minuten een bevestiging van jouw bestelling via het opgegeven e-mailadres. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via bovenstaande manieren. Heb jij tijdens het plaatsen van jouw bestelling gekozen voor directe bankoverschrijving, dan wordt jouw order verwerkt zodra jouw betaling binnen is.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Wat is jullie levertijd?” tab_id=”1484652030190-407b08ef-5de7″][vc_column_text text_larger=”no”]Bij Stars Studio houden wij een maximale levertijd aan van drie werkdagen. Uiteraard streven wij ernaar om jouw order op werkdagen binnen 24 uur te verzenden.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Met welk bedrijf versturen jullie pakketten?” tab_id=”1484652030219-c6960c7e-ee62″][vc_column_text text_larger=”no”]DPD en Post NL.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hoe weet ik of mijn order verstuurd is?” tab_id=”1484652030238-302a2c7c-fe6f”][vc_column_text text_larger=”no”]Zodra jouw order verstuurd is, ontvang jij een e-mail met de factuur en de status afgehandeld. Zodra jouw pakket is afgeleverd bij het sorteercentrum van DPD/Post NL ontvang jij een e-mail met de tracking gegevens.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik zie dat ik een fout heb gemaakt (maat/kleur). Wat moet ik doen?” tab_id=”1484652030262-e10da133-51b0″][vc_column_text text_larger=”no”]Indien jouw order nog niet is verstuurd, kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Neem contact met ons op via bovenstaande manieren onder vermelding van jouw ordernummer.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil graag nog een item toevoegen. Wat moet ik doen?” tab_id=”1604052082001-4f0ffafd-593f”][vc_column_text text_larger=”no”]Heb jij een leuk item over het hoofd gezien en wil je die graag toch nog toevoegen aan jouw bestelling? Indien jouw pakket nog niet verstuurd is, is dit natuurlijk geen probleem. Neem contact met ons op via bovenstaande manieren.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][vc_column css=”.vc_custom_1496938627545{margin-bottom: 20px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 50px !important;padding-left: 50px !important;}” offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-6″][woodmart_title align=”left” title=”RUILEN EN RETOURNEREN” woodmart_css_id=”5f9be48c9b335″ title_width=”100″][vc_tta_accordion shape=”square” color=”white” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”5555″ no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”Ik ben niet tevreden met mijn item(s), kan ik deze retourneren?” tab_id=”1″][vc_column_text text_larger=”no”]Mocht je niet tevreden zijn met één of meerdere artikelen, dan kun je het op eigen kosten binnen zeven dagen aan ons retourneren mits het artikel nog in goede staat is (niet gedragen), voorzien is van het originele label en de factuur met aangehechte bon is bijgesloten. Graag ook de reden van het retour invullen op de bijgeleverde factuur. Ontvang je graag een andere maat? Vermeld dit dan ook op jouw factuur. Bewaar de track en trace code tot de retour is verwerkt. Retourneren zonder factuur of afzender kunnen wij niet verwerken.

De retourzending kan naar onderstaand adres opgestuurd worden:

Stars Studio
Peperstraat 30
1441BJ Purmerend

Stars Studio is niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van het pakketje.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kan ik een online bestelling ook in de winkel retourneren?” tab_id=”1484056430132-f06cc1b5-a7ca”][vc_column_text text_larger=”no”]Niet helemaal tevreden met jouw aankoop en woon je in de buurt? Dan kun je jouw bestelling gewoon retourneren in de winkel. Let op, je ontvangt dan niet direct het aankoopbedrag terug als er met pin betaald is.Dit zal worden teruggestort op de rekening waarmee de aankoop is aangeschaft.Bij een contante betaling ontvangt u wel direct u aankoopbedrag terug.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ik wil mijn bestelling graag ruilen, wat moet ik doen?” tab_id=”1484049984302-e0b553b6-82dc”][vc_column_text text_larger=”no”]Wil je een artikel liever terugsturen voor een andere maat/kleur, dan is dat geen enkel probleem! Meldt dit op de pakbon en wij sturen gratis -mits op voorraad- de juiste maat naar je toe.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ik heb een artikel in de Sale besteld, kan ik deze ruilen/retourneren?” tab_id=”1484057271889-b3b2ad15-15f7″][vc_column_text text_larger=”no”]Artikelen uit de Sale kunnen uitsluitend geruild worden. Wij geven geen geld terug voor artikelen die zijn besteld in de Sale.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ik heb een artikel retour gestuurd, wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?” tab_id=”1484056425804-e857e9fe-0c57″][vc_column_text text_larger=”no”]We doen ons best om jou retour zo snel mogelijk te verwerken. Je ontvangt het aankoopbedrag uiterlijk binnen veertien werkdagen retour op jouw rekening.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]